SOMEONE ONCE SAID TO ME ...

June 13, 2016

Someone once said to me, that he likes following me cause I've got the ability to make classic pieces work in unusual, trendy way :)
So that's what I did today:

Fashion tip:
Fashion today is all about the "classics" mixed together.
And when I say classics, I actually mean a classic white T-shirt, but with a bra peeking out from the sides.
Pointy toe shoes, but with a kitten block heel with an actual mule style, opposed to a traditional stiletto.
Denim jacket - tied around my waist to give my look some extra effect.
Mirrored aviators with flat lenses to match the heel of the shoe and pull everything together.
Yes, I like when things are simple, yet delicate and unique.
Its all in the details :)

SLO:
Pred dnevi mi je nekdo rekel, da je moja sposobnost kreiranja stylingov s klasičnimi kosi v nekaj drugačnega in unikatnega, tisto, zaradi česar se vrača na Mancinas spot in zaradi česar me spremlja. Današnja objava je namenjena prav temu:


Modni nasvet:
Pa ne razumite me narobe - ko govorim o klasičnih kosih, so le ti "klasični" na prvi pogled, kombiniranje le teh, pa lahko pripelje do nekaj čisto ne-klasičnega.
Navadna bela majica je odlična, če pa ob strani pokuka še malo čipke/romantičnega modrčka, pa še toliko boljše.
Špičasti salonarji niso navadni salonarji, saj imajo malo čokato petico in so namesto klasičnega salonarja pravzaprav natikači.
Jeans jakna okrog pasu pa naredi poseben ekstra efekt, ki pa je lahko ob mrzlem vetriču tudi čisto priročen.
Aviator očala, s ploščatimi lečami v isti metalični barvi kot je petka na čevljih, pa vse povežejo v krasno celoto,
Tako. Preprosti kosi so lahko tudi unikatni in "zapleteni".
Vse je v detajlih :)

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Guapísima con ese look tan casual y esas sandalias tan bonitas.

    www.cucaolveira.com

    ReplyDelete
  2. You look wonderful! :) Love your style! :) x
    Helena – Swedish girl in Tokyo
    http://www.ilenczfalva.com/
    https://www.instagram.com/helena_de_ilenczfalva/

    ReplyDelete
  3. Really nice outfit : ) And the shoes are just wonderful, I love them!
    LaMelenaDeLeón

    ReplyDelete
  4. Such a cute casual look!

    www.georginahart.co.uk

    ReplyDelete
  5. i loooove your heels!!

    www.prettyinleather.net

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe